Anes Motor Başarı Hikayesi

Anes Motor depo süreçlerinde Yenikan Yazılım Danışmanlığı ile beraber Logo Neon’u tercih etti.

    Bir ürün ya da bir proje satışı gerçekleştirdiğinizde ne kadar mutlu olursanız o işten de o kadar keyif ve verim alırsınız. İşte biz de çalışmaktan oldukça keyif aldığımız Anes Motor’a konuk olarak Bilgi İşlem ve Dijital Pazarlama Müdürü Güray Eliuz ile birlikte gerçekleştirdiğimiz röportajımızı, Başarı Hikayesi konseptimize taşıdık.

Güray Bey merhaba. Bize biraz Anes Motor’u anlatabilir misiniz?

Merhabalar, Anes Motor olarak 20 yıldır Honda Türkiye’nin motosiklet bayisiyiz. Birçok motosiklet ürünlerinin de Türkiye distribütörüyüz. Bunlar arasında Shark, Magna ve Bering gibi dünyaca ünlü markalarda yer almaktadır. Türkiye’de yaklaşık 50 tane bayimiz var. Bayilerimiz bizden distribütörlüğünü yaptığımız motosiklet aksesuarlarını almaktadırlar. Bayilerimizle en büyük iletişim kaynağımız olarak Logo Neon programını kullanıyoruz. Logo Neon programı bayilerimizle aramızdaki iletişimin güçlenmesini sağladı. Bunu nasıl yaptı derseniz, size şöyle anlatayım;

  • Eskiden bayilerimiz bize herhangi bir ürün sorduklarında, o ürünün depomuzda olup olmadığını bilemiyorduk. Ama artık Logo Neon çözümü ve e-ticaret modülümüz sayesinde bayilerimiz sisteme girip siparişlerini veriyorlar. Siparişler verildikten sonra o ürünün bizde var olduğunu Logo Neon programı sayesinde görüyoruz.

Logo Neon Çözümü ile Nasıl Tanıştınız. Bu çözüme olan ihtiyaç nasıl ortaya çıktı?

Anes Motor olarak bir depo barkod çözümüne ihtiyacımız vardı. Ürünlerimiz deponun neresinde, hangi üründen kaç adet var gibi konuların eksikliğini hissediyorduk. Bu konuda daha önce Logo GO çözümünde destek aldığımız Yenikan Yazılım ile konuştuğumuzda, Logo’nun Neon çözümünün bizim için uygun olacağını söylediler ve bununla ilgili bize bir demo çalışması yaptılar. Yapılan demodan memnun kaldık. Son 3 aydır Logo Neon programını kullanıyoruz. Logo Neon Depo Barkod sisteminin el terminalleri sayesinde artık ürünün girişi, çıkışı, kontrolü, stok takibi ve sipariş gibi aşamalarını kolaylıkla takip edebilmekteyiz.

Logo Neon çözümünün size sağladığı en büyük avantaj ne oldu?

Logo Neon ürününün bizim için en büyük avantajının ne olduğunu sorduğunuzda size, artık tüm depo sayımızı net olarak biliyoruz derim. Bayilerimiz, bir kaskın elimizde kaç tane olduğunu sorduğu zaman net bir sayı verebiliyoruz. Eskiden bu konuda büyük sıkıntılar yaşayabiliyorduk.

Logo Neon çözümü ile ilgili herhangi bir sorun olduğunda bu soruna nasıl bir çözüm üretiyorsunuz?

Yenikan Yazılım firması yeni bir çözüm olan CRM çözümünü bizlere önerdiler. Biz herhangi bir konuda yardım istediğimiz zaman, kayıtları e-CRM üzerinden açıyoruz. Bu sayede bizim takibimiz de kolaylaşmış oluyor. Kaydı ne zaman açmışız, kim destek olmuş, nasıl bir çözüm sunulmuş, ne kadar zaman harcanmış gibi birçok detayı da bu sistem üzerinden kolaylıkla görebiliyoruz.

O zaman bir soru da bizimle alakalı olsun. Hizmet olarak Yenikan Yazılım’dan memnun musunuz?

Yenikan Yazılım firmasından genel olarak memnunuz. Herhangi bir sıkıntı yaşamıyoruz. Fiyat politikaları olsun, destek politikaları olsun bizi her anlamda memnun etmektedirler. Teşekkürler Yenikan.

Bu güzel ve oldukça keyifli geçen röportaj için teşekkür ederiz Güray Bey.

Ben teşekkür ederim. Benim için de oldukça keyifli bir anı oldu.

Bir sonraki Başarı Hikayesi’nde görüşmek üzere. Bu kez durağımız Edirne olacak.

Depo Otomasyon Süreç Yönetimi ile İlgili Çözümler
%d blogcu bunu beğendi: