Şirketimizden Açıklama

Şirketimizden Açıklama!

Değerli Müşterimiz,

Dünyayı etkisi altına alana Corona Virüs (Covid-19) haberleri gündemi yoğun bir şekilde meşgul ediyor. Bu durum hem kuruluşları, hem çalışanlarını, hem de iş yapış şekillerini önemli bir biçimde etkiliyor. Belirsizliğin hakim olduğu bu dönemde kuruluşların; bu tehdidin çalışanlar, müşteriler ve iş ortakları için olası etkilerini anlamaları ve hızlı bir şekilde aksiyon almaları çok önemliydi.

Şirketimizde bu bağlamda geçici süreliğine mart ayından itibaren evden çalışma modeline geçmiştik. Ülkemizde e süreçlerin ertelenmemesi sebebiyle 1 haziran günü gerekli önlemlerimizi alarak ofisten çalışma modeline geçici olarak geri döndük. Bu sürede e süreçlerin temmuz ayı geçişlerini başarılı bir şekilde bitirdiğimize inanıyoruz.

Corono Virüs (Covid-19) pandemisi ile çalışma modelimizi daha güvenli hale getirmek için bir takım çalışma modelimizde bir takım değişiklikler yapmak zorundayız.

Öncelikle bu yıl çalışanlarımızın yıllık izinleri toplu olarak 04 – 19 Ağustos tarihleri arasında kullanılmasına karar verdik. Hizmetlerimizin aksamaması için destek, satış ve muhasebe bölümlerimizde nöbetçi çalışanlarımız bulunacaktır. Toplu tatil günlerinde müşteri yerinde servis hizmeti vermeyeceğiz.

Yine bu tarihler arasında iletişim alt yapımızda yapılacak iyileştirme çalışması sebebiyle telefon destek hizmetlerimizi askıya alıyoruz. Servis taleplerinizi Yenikan CRM portalımız üzerinden kayıt bırakarak kesintisiz hizmet alabilirsiniz. Bu yıl başındaki KVKK çalışmalarımız çerçevesince firmanızdan destek alabilecek kişilerin bilgileri kayıt altına almış ve bu kişilere Yenikan CRM portal kullanıcı kayıtlarını oluşturmuştuk. Kullanıcı adı ve şifresini tekrar almak isterseniz http://crm.e-logodestek.com/ adresinden şifremi unuttum linkiyle alabilirsiniz.

Anlayışınız için şimdiden teşekkür eder, sağlıklı günler dilerim.

AHMET SOYER

Genel Müdür.

%d blogcu bunu beğendi: