Logo CRM 1.59.00.00 Sürüm Duyurusu

Logo CRM 1.59.00.00 Sürüm Duyurusu

Önemli Duyuru

Destek modülü için Seri No ve Garanti takibi yapılması sağlandı. 

Logo CRM üzerinden ürünlerin garanti başlama şekli ve garanti süreleri tanımlanabilir. Tiger ERP üzerinden satışı yapılan Seri No’lu ürünlerin Destek Modülünde ürünün seri numarası girilerek garanti durumu ve garanti bitiş tarihi görüntülenebilir ve garanti süresi bitmeye yakın hatırlatma yapılması sağlanabilir. 

Böylece ürün desteğinin garanti kapsamına dahil edilip edilmeyeceğinin kararı verilebilir. Ayrıca, destek modülüne eklenen Seri No’lu ürünün “Destek kaydı geçmişi” tek bir buton üzerinden görüntülenebilir.

1- Ürün Garanti Bilgilerinin Girişi

*  Ürünler modülünde, Ürün detay ana ekranına “Garanti Bilgileri” sekmesi eklenmiştir. Garanti bilgileri sekmesinde; “Garantili” , “Garanti süresi”, “Garanti Periyodu” ve “Garanti Başlama Şekli” alanları yer almaktadır.

* Böylece ürün bazında garanti bilgileri girilebilecektir. 

2- Destek Modülünde Seri No’lu ürün takibi; 

*  Logo CRM üzerinden, Destek Modülüne gelen ürünün seri numarası üzerinden Tiger ERP deki sevkiyat kontrolü sağlanır.

*  Seri No takibi için Destek Kayıtları–> İlişkili Kayıtlar–> İlişkili Ürünler bölümünden “Ürün Ekle” tıklanıp “Destek Ürün” ekranında Seri No bilgisi girildiğinde garanti bilgileri görüntülenebilecektir. Seri No alanındaki  “Seri No Geçmişi ” simgesi üzerinden, bu seri numarası ile girilmiş olan önceki destek kayıtları görüntülenebilecektir.  

Logo CRM 1.59.00.00 sürüm içeriği :

 

Kayıt Nr

Tanım ve Açıklama

1

XAFCRM-6226

 

ERP alanlarında bulunan Tiger ERP işyeri, fabrika, ambar ve Netsis ERP depo kodunun şubeye bağlı gelmesi talep edilmekte

Tiger entegrasyonu aktifken Teklif ERP sekmesinde İşyeri, Fabrika ve Ambar ilişkisinin Tiger ERP’deki parametrelere göre çalışması sağlanmıştır. <br/> Ayrıca Teklif ERP sekmesindeki ambar değerinden farklı olarak, teklif ürünü bazında ambar değerinin değiştirilebilmesi Tiger ERP’deki parametreye bağlı olması sağlandı. <br/> Netsis ERP entegrasyonu aktifken Teklif ürünü ERP sekmesindeki Depo Kodu değerlerinin şubeye bağlı gelmesi sağlandı.

2

XAFCRM-6430

 

Model Editor, editör tip seçeneği “AutoCompletePropertyEditor” olan alanlarda ‘custom criteria’ çalışmamaktadır.

Model Editor, editör tip seçeneği “AutoCompletePropertyEditor” olan alanlarda ‘custom criteria’ nın çalışması sağlandı.

3

XAFCRM-6510

 

Destek modülünde “Seri No” takibinin yapılması talep edilmekte

Destek modülünde “Seri No” takibinin yapılması sağlandı. Sürüm duyuru bilgisinde önemli duyuru altından takibi sağlayabilirsiniz.

4

XAFCRM-7666

 

Alan kopyalama listesine “Aktiviteden etkinlik kayıtlarına” parametresi eklenmesi talep edilmekte

Alan kopyalama listesine “Aktiviteden etkinlik kayıtlarına” parametresi eklenmesi sağlandı.

5

XAFCRM-7746

 

Destek Modülünde “Garanti takibinin” yapılması talep edilmekte

Destek Modülünde “Garanti takibinin” yapılması sağlandı. Sürüm duyuru bilgisinde önemli duyuru altından takibi sağlayabilirsiniz.

6

XAFCRM-7762

 

Teklif’in e-mail gönderiminde Bcc ve Cc bilgisinin, öndeğer olarak gelmesi talep edilmekte

Firma kartı içerisinde, teklifin e-mail gönderimin sırasında firmanın e-mailini to adresine yazması gibi cc ve bcc alanlarında kullanılacak adreslerin ayrı ayrı tanımlanması sağlandı.  

7

XAFCRM-7998

ERP Entegrasyonu
  Netsis

Satışa dönen teklif kayıdında birim bilgisi Netsis ERP’ye yanlış gönderilmekte

Logo CRM den satışa dönen teklif kaydında birim bilgisi Netsis ERP ‘ ye yanlış bilgi gitmemesi sağlandı.

8

XAFCRM-8067

 

Teklif onay kurallarında zamanlama “Manuel” seçildiğinde, kural ifadesinde yazan kritere göre çalışmamaktadır.

Teklif onay tanımında zamanlama “Manuel” seçildiğinde kural ifadesine yazılan kriter dikkate alarak çalışması sağlandı. Ayrıca Teklif onayına gönderilirken açılan popup’ta onay kuralında, belirenen onay verecek kişi ve alternatif onay verecek kişilerin gösterilmesi sağlandı.

9

XAFCRM-8071

 

Doküman menüsüne eklenmiş “kaydetme yeri paylaşılmış klasör” olarak seçilmiş dokümanlar e-mail ile gönderilmemektedir.

Tekliflerde e-mail butonuna tıklandığında Dokümanlar tabında “Kaydetme Türü” Paylaşılan klasör ve Google drive olduğu durumlarda e-mail gönderme işlemi gerçekleştirilirken, attachment’ın e-maile eklenerek gönderilmesi sağlanmalıdır.

10

XAFCRM-8192

 

Tanımlı olan standart alanlarda, model editör üzerinden eklenen kriter çalışmamaktadır.

Tanımlı olan standart alanlarda, model editör üzerinden eklenen kriter alan bilgisi tekrardan revize edilerek çalışması sağlandı.

11

XAFCRM-8302

 

Revize edilmiş teklifler de e-mail gönderim ekranında aktif olan revizenin formları’nın görüntülenmesi talep edilmekte

E-Mail gönderim penceresinde aktif olan revizenin formları görünür olması sağlandı. 

12

XAFCRM-8378

 

Lisans yenileme uyarısı geldikten sonra üst üste açılan pop-uplar kapanıyor.

Lisans yenileme uyarısı geldikten sonra üst üste açılan pop-uplar kapanıyordu. Hata giderildi.

13

XAFCRM-8401

 

Firma rolü içerisinde “Destek Kaydında Kullanılabilir” checkbox’ı seçili olmamasına rağmen ilgili roldeki firmalar destek kayıtlarında kullanılabilmektedir.

Firma rolleri ile ilgili hatalar giderildi.

14

XAFCRM-8554

ERP Entegrasyonu
  Netsis

Entegrasyon seti tanımındaki “Teklif->ERP tarih bilgisi= günün tarihi” ise Netsis ERP de oluşan sipariş tarihi olarak, günün tarihi gelmiyor.

Entegrasyon seti tanımındaki “Teklif->ERP tarih bilgisi= günün tarihi” ise Netsis’de oluşan sipariş tarihi olarak günün tarihinin gelmesi sağlandı.

Logo Notifier Service 4.16.00 Sürüm Bilgileri   

 

Kayıt Nr

Tanım ve Açıklama

1

NTFY-334

 

Notifier Service SQL sorgusuna ‘Order By’ eklendiğinde, gelen e-mail içerisindeki satırlarda veri görüntülenmemektedir.

Notifier Service SQL sorgusuna ‘Order By’ eklendiğinde, gelen e-mail içerisindeki satırlarda veri gelmesi sağlandı.

%d blogcu bunu beğendi: